Wczytuję dane...
Obsługa klienta

Promocje  nie łączą  się z innymi kodami rabatowymi i przesyłką gratis. 

Wysyłki zagraniczne priorytetowe (EUROPA)

1 sztuka 20zł

2 sztuki 25zł

3 sztuki  35zł

4-7 sztuk  65zł

Zakupy powyżej 300zł wysyłka krajowa GRATIS (nie dotyczy promocji ,rabatów )

Czas dostawy wynosi maksymalnie  48h  od zaksięgowania pieniędzy na koncie lub zamówienia przez klienta przesyłki pobraniowej.

Zazwyczaj jednak jest to do 24h od zakupu w dni robocze.

 

2.WYMIANA i ZWROT TOWARU 

W przypadku gdy rozmiar zamówionego towaru nie będzie odpowiedni, możesz wymienić lub zwrócić zakupiony towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Pamiętaj, że towar zostanie przyjęty do wymiany/zwrotu pod warunkiem odesłania towarów nieużywanych i czystych, tj. "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy,podkład), wraz z metkami.

Przypominamy, iż wymianie/zwrotowi podlega tylko odzież nie posiadająca żadnych śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.

Oryginalny towar musi być opakowany tak jak został wysłany wraz z metkami. Brak metek, ślady użytkowania mogą spowodować odmowę dokonania wymiany/zwrotu.

Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.„. -Zwracamy najtańszy koszt wysyłki ,który jest przez nas oferowany .

Towar zabezpieczony przed uszkodzeniem należy odesłać na adres:

LipMar Jadwiga Buchała

ul.Chabrowa 1

44-210 Rybnik

Do przesyłki dołącz:
1. koniecznie dowód zakupu w postaci rachunku otrzymanego z zamówieniem
2. opcjonalnie wypełniony formularz wymiany/zwrotu lub informacje wysłaną email

formularz zwrotu/wymiany

FORMULARZ ZWROTU / WYMIANY
W przypadku niedotrzymania powyższych warunków wymiana/zwrot nie będzie rozpatrywana/y.


Koszty wysyłki nowego rozmiaru do Ciebie zgodnie z cennikiem wysyłek.

W przypadku gdy towar zamawiany na wymianę jest droższy od towaru zwracanego, LipMar poinformuje cię o wysokości koniecznej dopłaty po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.

Uwaga!!! Jeżeli wymieniasz artykuły objęte upustem, zniżką lub czasową promocją, nie zostaną one objęte tą sama promocją, upustem czy zniżką w nowym zamówieniu jeżeli jej czas dobiegł końca.