Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

Zwroty i wymiana

Chcesz zwrócić albo wymienić zakupiony przez Ciebie towar? Nie ma problemu!

Czas na zwrot produktów-  masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).

Jak dokonać zwrotu? Odeślij na własny koszt zwracany lub wymieniany towar. Wybierz dla siebie najkorzystniejszą formę.  Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Jeśli za swoje zamówienie płaciłaś za pobraniem w przesyłce zwrotnej lub wiadomości prywatnej podaj nam numer konta do zwrotu środków.

Adres do zwrotu:
LipMar
ul. Chabrowa 1
44-210 Rybnik
Polska

Czas na zwrot środków- Termin zwrotu płatności może wynieść od 3 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.

Reklamacje

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.

Aby złożyć reklamację należy

1. Wypełnić formularz reklamacyjny i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem.  Jeżeli nie posiadasz drukarki lub nie chcesz korzystać z gotowego formularza, przygotuj własnoręczny opis reklamacji.

2. Wyślij paczkę na adres LipMar, ul. Chabrowa 1, 44-210 Rybnik

3. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O decyzji reklamacyjnej zostaniesz poinformowany e-mailowo.